airplanebooksbriefcase business cogs cross election entertainment fish house law lockmedicalpeopleselfservices socialtax

Stømsvigt: Åbent værested for kommunens borgere

23. juni 2026
23. juni 2026
Det gamle forsamlingshus i Uummannaq er åbent som værested for kommunens borgere.
Der arbejdes på, at der er både varme, vand, kaffe og mulighed for at lave mad.
Tirsdag d. 23. juni vil ansatte fra kommunens forvaltninger være på arbejde i Det Gamle Forsamlinghus og 𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐬𝐤𝐚𝐥 𝐡𝐞𝐧𝐯𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐬𝐢𝐠 𝐝𝐞́𝐫, 𝐡𝐯𝐢𝐬 𝐝𝐞 𝐡𝐚𝐫 𝐛𝐫𝐮𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐚𝐭 𝐭𝐚𝐥𝐞 𝐦𝐞𝐝 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐮𝐧𝐞𝐧.
 
Kommunekontoret har ikke strøm, derfor er de ansatte i det gamle forsamlingshus.
Stor tak til alle for at gøre en stor indsats for at sikre de bedst mulige løsninger for borgere og ansatte i Uummannaq.
Hjælp gerne med at sprede information til din familie, venner, naboer mv.